onsdag 24 april 2013

Om jag vann 237 miljoner....

...skulle jag köpa ett hus med bara datorer. Jag skulle köpa FBI och pansarvagnar. Ett hus med guld. Och NCS och mentalist. Många saker som är dyra väldigt dyra tillochmed en pool och allt som jag har råd med. Jag skulle till och med ge pengar till skolorna, massor av pengar.Och hjälpa andra att vara snälla. Jag ska köpa Real Madrid också. Och en betjänt. Slut!

Av: Tony

...Då skulle jag vilja köpa ett stall, ge 1 miljon till rädda barnen, bygga ett stort slott eller hus med en jättestor pool. Och en hel dag med One direction, Justin Bieber och Anton Ewald. Jag skulle köpa ett fint hus till mamma och pappa och kanske syrran.
ps. Ipad 3 och iphone. Hihhihihii

Av: Josefine

...Då skulle jag flytta till Tyskland och köpa ett jättestort hus med en jätte stor pool och en sviming pool. Jag skulle ge mamma och pappa ett hus på Teneriffa hos tant Gunvår. Och köpa en resturabg som är jätte stor med en öl källare och en vin våning.

Av: Erik J 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar