tisdag 30 april 2013

Om jag vann 237 miljoner...

...skulle jag åka till London och Spanien och Portugal. Jag skulle ha köpt en stor fotbollsplan och bandyplan och cloettacenter. På Cloettacenter spelar man hockey. Jag skulle spela hockey där. Jag skulle skänka lite pengar. Köpa Liseberg och Gröna Lund. Ett fint hus med pool.
Av: William

...skulle jag köpa ett stall och flera hästar. Alla plasthästar i världen. Och flera hagar till hästarna och flera våningar på ett hus. Och en pool. Jag skulle också köpa några hundar.
Av: Julia

...då skulle jag bygga upp en ny Ringarums-arena i Ringarum med 50 000 åskådarplatser och 4 resturanger på olika platser. I resturangerna ska det finnas klubbor, chips, hamburgare, varmkorv, sockervadd och snacks. Jag skulle bygga upp ett fint hus 100 meter från arenan. Jag skulle ha ett spelrum och ett badrum med en swimingpool.
Av: Nemo

....skulle jag köpa en vit lamborgen. Ett hus med 12 våningar. Ett badhus bredvid huset. Göra så att jag blir kung och bestämma att jag får vad jag vill tex barnen får hur mycket rast som de vill och ha mobilen på rasterna och datorer i klassrummet. Alla ska ha en macbook pro i klassrummet. Resten av pengarna ska jag ge till vänner, mamma och pappa.
Av: Kevork

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar