fredag 26 april 2013

Om jag vann 237 miljoner...

...skulle jag köpa FBI och CIA. Jag skulle också köpa 170 betjänter och ett slott och ps3, Wii, 3ds, ds, xbox 360 och de populäraste spelen och tillbehör- Jag skulle också köpa Messi till RIF.

Av: Erik T

...skulle jag ge pengar till fadderbarn och ge 10 miljoner till skolan. Jag skulle bygga ett hus och köpa en pool med trampolin. Och sen skulle jag sätta in resten på banken.

Av: Simone

...skulle jag köpa en fotbollsplan och köpa en gympasal och en bondgård. Jag skulle köpa ett stort växthus. Jag skulle resa till många länder. Jag skulle köpa många hus och 15 bilar. Och så skulle jag skänka 10 miljoner också. Jag skulle köpa en pool och massor av fiskegrejor. Och det sista jag skulle göra är att ge pengar till mina syskon och mamma och pappa och syster.

Av: Lukas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar